Thursday 25 June 2015

Keputusan HSG Test..

Dah lama sebenarnya keputusan HSG test ini dapat (27/5), cuma tiada kesempatan nak sharing di blog. Alhamdulilah keputusan HSG test berpihak kepadaku. Walapupan terdapat sedikit masalah di tiub follopio belah kiri sempit but Dr. bagitahu is still normal.It mean can be working. Alhamdulilah, aku terima dengan tenang segala ucapan Dr. Walaupun daripada keputusan analisi dibuat dimana  kedudukan rahimku kelihatan senget sedikit dengan ""Retroverted Uterus"dan tiub kiri sempit. Bagi aku, aku masih bersyukur kerana memiliki tiub follopio kanan yang masih sempurna. Terima Kasih Ya Allah.

Disini aku lukiskan gambar xray yang aku lihat ketika Dr. tunjukan kepada ku.. Dimana tiub follopio kiri sempit but still can working walaupun sperma nak berenang agak kena tarik nafas panjang.hehehe.Kerana kedudukan rahim aku sedikit senget so kelihatan tiub kiri keatas manakala tibu kanan ke bawah.
Terima kasih Ya Allah, aku memohon kepadaMU Ya Allah bukakanlah segala ruang yang sempit dalam rahimku, bukakanlah segala pintu-pintu rezekiku. Kurniakanlah diriku zuriat-zuriat yang soleh solehah. Aminnn.

No comments:

Post a Comment