Monday 30 June 2014

Usaha HAMIL 4- Urutan Nek Mah



Alhamdulilah pada 29/6/2014, saya sempat pergi urut badan dengan Nek Mah AU3, KL. Mesti pelik kan pergi diawal Ramadan. Sebenarnya waktu nie MissP (CD4) lagi. Jadi  telifon Nek Mah tanya samaada mengurut waktu puasa n sewaktu MissP . Dia bagitahu tidak kisah. Rasanya macam rezeki lak kena diawal Ramadan kali ini. Sebenarnya dah lama hendak pergi. Cuma tiada masa dan husben lak sibuk selalu.

Emmm, dekat 2 jam juga Nek Mah urut. Dari jam 9.00pg pai 12.00 tghari. Lamakan. Nek Mah best sangat dia mengurut. Tidak la sakit sangat. Ok la bagi yang mula bagi yang nk mula mencuba. Habis satu badan dia urutkan. Dari kepala sampai hujung kaki. Rasa macam hendak tiap-tiap bulan pergi mengurut. Hehehe..Nek Mah bagitahu saya punya rahim cantik cuma tinggi sedikit. Urat-urat darah saya bagus. Insyaallah, saya tiada apa-apa masalah. Cuma tiada rezeki lagi. Bab kata Nek Mah, Allah bagi rezeki lain dulu pada kamu tue. Banyak-banyak berdoa. 

Bayaran lak, ikut keiklasan hati. Nek Mah tidak letakkan harga. Nek Mah siap bagi anak pokok Mahkota Dewa dekat saya. Masa urut-urut tue, kami borak-borak. Sampai buka cerita tanaman pokok.hehehe. Tu dia bagi anak pokok suruh tanam di rumah. 

Inilah satu usaha saya untuk hamil, insyaallah doakan yang terbaik. Semoga Allah merestui usaha ini. Amin.

No comments:

Post a Comment