Monday 27 January 2014

Hanya KAU Dan AKU



Setelah 10 bulan lebih aku bernikah dengan lelaki pilihan hati yang direstui oleh semua pihak..aku makin BAHAGIA..

Aku rasa amat bersyukur ALLAH SWT telah mengkurniakan diriku seorg lelaki yg hebat..seorang lelaki yang amat memahami hati serta perasaan ini..


Hanya Kau dan Aku
Kemesraan terjalin tika detik pertemuaan,
Menyulam kasih rindu dan setia,
Kini kita berdua telah disatukan,
Janji bersama untuk selamanya,

Bertapa indahnya si saat ini,
Kasih dan saying kunci cinta kita,
Di dalam mengecapi nikmat hidup yang diberi,
Semoga cinta kita setia tanpa penghujungnya,

Kau dan Aku pasti akan sentiasa bersama,
Untuk mencapai impian kita,
Semoga ALLAH sentiasa merestuinya,


“Ya Allah, aku memohon kepadamu biarlah kebahagian ini berkekalan sehingga di syurgaMu”

Aku berdoa semoga ALLAH SWT kurniakan kami zuriat di dalam masa terdekat ini..amin..



No comments:

Post a Comment